Sider

onsdag den 30. juni 2010

Sengeranden blev endelig færdig...

Så fik Trine endelig en ny sengerand. Jeg sænkede sengebunden helt ned i forgårs og så indviede vi den "nye" seng med en ny sengerand... Jeg er faktisk rigtig godt tilfreds med resultatet. Til kollektionen er også meningen at der skal høre en flagranke og stof i rammer...
Til indmaden har jeg brugt nogle kvadratiske hynder som de havde på til bud i Jysk til 10 kr stk og jeg har brugt 10 stk ialt... I enden af betrækket har jeg kommet trykknapper, så jeg kan trække det af og vaske det..

Det har jo bare været totalt varmt og Magnus, Trine og mig kunne næsten ikke trække vejret, så vi tog en tur til stranden, hvor Gert kom senere og joinede os... Super hyggeligt...

Mini bål i haven imellem alle flisebrokker. Nu er det altså også snart ved at være færdigt vores flise projekt rundt om huset - Endelig... Men istedet for aftensmad, lavede vi snobrød i sidste uge.. Super hyggeligt. Magnus nød det..

2 kommentarer:

  1. Den er blevet rigtig fin din sengerand!! Og hvor ser det hygge ud med både strand og bål :)

    SvarSlet
  2. Hvor er den rigtig fin ja - dejlige farver..

    SvarSlet

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails