Sider

mandag den 6. september 2010

Køkken alter...


Lige nu er alle mine gamle møbler bugseret ud i garagen hvor min kæreste er ved at male dem alle sammen.. Så lige om snart kan jeg præsentere mit helt "nye" køkken alrum... Det bliver så godt. Har en mega stor slagbænk med en tallerken række som akkurat har samme længde. Skal stå og hænge for enden af vores køkken alrum... Glæder mig som en lille pige...

Men der skulle ske lidt andet med noget pynt på væggen som jeg var træt af. Nu har jeg fået lavet den fine billedramme som jeg har har skåret en blød-plade ud til af en gammel opslagstavle og beklædt den med hør-stof. Meningen er at den skal hænge i køkkenet og danne galleri for alle de fine tegner Magnus kommer hjem med og vel også snart Trine, når hun har lært at holde på en blyant.. Lige nu har jeg sat nogle gamle billeder af Magnus og Trine op... Lækkert....

2 kommentarer:

  1. Hvor sødt. Glæder mig til at se billeder af slag bænk m.m.

    SvarSlet
  2. Godt tænkt! Det ser simpelthen så nydeligt ud :) Glæder mig til at se mere :)

    SvarSlet

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails