Sider

tirsdag den 21. december 2010

Julekjolen til Trinepigen...

Så fik Trinepigen sin første kjole og tilmed en julekjole... Hun kan strørrelsen jo gå, så nu kribler det i hendes mors fingre for at komme til symaskinen og sy fine ting... Jeg tog opfordringen lidt op fra Rappedikke og gjorde mig umage med detaljen, desværre har jeg ikke en overlocker, så syninger indvending er som de er, men belægningen rundt ved hals og ærmer er der kræset for. Flere detaljer i billeder senere. Stof og mønster er fra stof og stil. Kan fornemme at stoffet er et hit lige nu....

3 kommentarer:

  1. Hvor er den fin. Det kunne da godt være at jeg lige skulle kigge lidt nærmere på det mønster engang :o)
    God jul til jer alle.
    Knus

    SvarSlet
  2. Nåh hvor er hun sød og kjolen passer perfekt til den lille trold!

    SvarSlet
  3. Åhh jeg æææælsker det stof. Jeg købte en fat quarter til noget patch work men kan sgu næsten ikke nænne at klippe i det.. Sidder bare og aer det,. . Fin pige i en fin kjole!

    SvarSlet

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails