Sider

søndag den 9. januar 2011

Helt firkantet...

Der bliver klippet løs i lange baner. Har her på det sidste været igang med at klippe noget af mit stof lager op i firkanter som jeg er igang med at sy sammen til flere tæpper... Er stadig i det uvisse og med skal sætte det til salg inde på min blog eller om jeg skal prøve Amio-verdenen. Men jeg er ikke sikker på at jeg hele tiden ville kunne sætte nye ting til salg inde på Amio.

Hvad er jeres erfaring med salg fra Amio... Får du også kun engang imellem produceret og opdateret derinde eller...???

1 kommentar:

  1. Hej Lise. Ja, det er de stoffer... :-) Og det kan godt være en aftale. Nu har jeg bare forelsket mig i din nummer 15. Hvad siger du til at du alligevel får min nummer 7 med også? Og så kan vi se på hvordan vi kan få det til at gå op så igen bliver snydt. ?

    SvarSlet

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails