Sider

lørdag den 26. februar 2011

My Precious.....

Her er den så er den ikke bare en lækker sag, hvis man altså kan sige det om en symaskine.
Den kan alt det jeg har brug for og langt mere end det.. Elektronisk display, led-lys, 50 programmerede mønstre, tråder, og alle mulige hjælpe knapper... Uha, der ligger mange timer ud i fremtiden foran mit nye køretøj. Kig lige her hvor mange sømme den kan sy... Fra kun at ha været vant til lige ud og zigzag-søm så er denne maskine jo revolutionerende for mig...

6 kommentarer:

  1. åhhhh jeg er pink af misundelse!
    Hvad måtte du slippe for den?

    SvarSlet
  2. Føj - den er lækker... Slår bestemt min billige fra Kvickly med 1000 længder.

    SvarSlet
  3. Øj den er lækker! Igen strander jeg bare ved, at jeg ikke kan sy :-P Jeg er så misundelig på alle jer der kan!

    SvarSlet
  4. Fedt - Tillykke med investeringen, og god fornøjelse med din nye ven ;o)

    SvarSlet
  5. Hvor ser den lækker ud!

    Mange tak for de fine spænder! :)

    SvarSlet
  6. Grattulerer med ny maskin.
    Nesten samme som min, og jeg er kjempefornøyd:)

    SvarSlet

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails