Sider

tirsdag den 22. februar 2011

Trine var i drømmeland idag...

Puha det var ikke sjovt for moren idag da hun skulle se sin Trine blive lagt i fuld narkose da hun skulle ha polypper fjernet og lagt dræn i begge ører.
Men SIKKE EN STOR OG DYGTIG PIGE jeg har. Da jeg jo selv er børnesygeplejerske har jeg jo været med mange mødre på op-stue og lagt deres børn i drømmeland og kender det ud og ind. Men det er altid noget andet når det er ens egen.
Typisk når børnene er så små lægger man først msaken på dem med lattergas og derfor lægger man drop og giver dem den rigtig narkose.
Men ved Trine valgte de at lægge drop først. OG HUN SAD BOM STILLE da narkose lægen stak hende og fik droppet lagt, plaster på, dropslange sat til m.m. Derefter fik noget sederende medicin i hendes drop og lyn hurtigt var hun i drømmeland.. Det hele tog 30 min så var hun hos mig igen, dog meget omtåget af narkosen og efter 30 min havde hun spist 3 is, drukket 1 glas vand og tullede rundt på afdelingen efter 1 time var vi udskrevet.
SÅ SMERTEFRIT KAN DET GØRES:

7 kommentarer:

  1. Åh hvor dejligt at høre, håber også at det går sådan, når det bliver min søn, han skal dog også have fjernet noget af mandlerne. Hvordan er det gået senere.?

    SvarSlet
  2. Flot klaret! Mon ikke hun har kunnet mærke, at du var fuldstændig rolig?
    Tina:-)

    SvarSlet
  3. Sikke en stor dygtig pige. Kan godt forstå det må være anderledes når det er ens egen lille guldklump der ligger der. Hun lyder som en sej lille én, fortsat god bedring med hende :-)

    kh. Irene

    SvarSlet
  4. Flink pike du har! Min sønn har vært flere ganger i narkose, og er alltid kvikk og blid etterpå ;o)

    SvarSlet
  5. Hold da op... men total sej pige (og mor) ;o)
    God bedring med hende.
    Knus

    SvarSlet
  6. Idag dagen derpå er der ingenting at spore efter gårsdagens operation. Det eneste var at hun stod lidt tidlig op og hendes snot er stadig lidt blod tilblandet. Ellers er alt ved det gamle og dagplejen kalder imorgen...

    SvarSlet
  7. Det lyder da godt, hvor dejligt at høre:-)

    SvarSlet

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails