Sider

tirsdag den 1. februar 2011

Velkommen ind på Trine's værelse..

Så fik jeg ryddet lidt op på Trine's værelse og fået hængt lidt på væggen. Jeg har lånt ideen med flagranken på de hvide skydelåger på mit ikeaskab af Bare Wunderbar. Og da jeg ikke ejer den store tapet/papir samling har jeg tyet til hjælp og downloaded mønstrede vimpler hos Kreative omgivelser. Tak til jer begge for at jeg kunne få mit lille kreative projekt op at stå...

Spejlet kom op i Trine højde. Ovenover hænger nogle billige ikea rammer som jeg har malet sort og der er sat stof i som pynt.

Mumi sidder i sengen, på mumi-sengetøjet købt i Bilka mener jeg.

Skrammel hjørnet og mariehønen som Trine er begyndt at lære hvordan man styrer.

Et view.

Velkommen - kom ind.

5 kommentarer:

  1. Hvor er det bare hyggeligt!!!!! Er helt vild med mumi sengetøjet, hvor har du fet fra???
    Kh Trine

    SvarSlet
  2. Hvor ser det fint ud. Et rigtig hyggeligt pigeværelse. Tak for kigget :-)

    Kh. Irene

    SvarSlet
  3. Hvor er det fint! :-) Står selv og skal igang med at indrette min datters værelse så er lige lidt nysgerrig... Hvor har du spejlet og bogstaverne fra?

    SvarSlet
  4. Trine: Sengetøjet er købt i Bilka før jul.
    Pif Paf Puf: Bogstaverne hedder Design Letters og kan vidst også købes på nettet. Mine er købt i vores Ønskebørn butik i Aabenraa. Har lige set i et blad at de nu også laves som tal.

    SvarSlet
  5. fantastisk blog du har dejligt med nye input og kreative indspark ..... mange tak

    SvarSlet

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails