Sider

søndag den 7. august 2011

Jeg har glemt at vise jer noget

Det har bare været den mest seje arbejdsuge ever. Både igår og idag har jeg måtte hvile mig nogle minutter inde på vores stressless på vores afdeling. Har ialt haft 60 timer i denne uge. Vildt.
Men nu skal i bare se hvad jeg glemt at vise jer. Scanningsbilleder fra uge 13 af vores kommende familiemedlem. Kan endnu ikke sige hvilket køn det er.


Og så skal i også lige se her hvad jeg fik ind ad døren kun ved at betale Porto. Gratis ved vistaprint kan man bestille sit eget stempel og 100 visitkort med udvalgte motiver. Har dog valgt et helt Hvidt neutral look, så jeg selv har mulighed for at dekorere. Tror jeg gav 60 kr i porto.


- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Dejligt billede af Mini :o) Men pas nu godt på dig selv og bebsen, søde!
    Tror da lige jeg skal et smut forbi Vistaprint, har faktisk lige bestilt mine egne navnemærker til mit hjemmesyet tøj :o)
    Knus

    SvarSlet
  2. Ih hvor fint.. og Tillykke ;)
    Spændende hvad der gemmer sig.

    SvarSlet
  3. Hurra, hurra for bilde av baby!! Spennende;-) men bare 100 visittkort fra Vistaprint? Jeg fikk 250..Følg godt med på reklamen de sender ut, for enkelte tilbud er ett kupp! Returlapper er det samme som adresselapper og de fikk jeg også gratis, 100 stk. MEN vær nøye så de ikke plusser på ekstra hele tiden med sine fristende tilbud, mange har angret dyrt på det. Klem

    SvarSlet
  4. Uhhh, der findes næsten ikke bedre billeder - stort tillykke med den lille i din mave ;o)

    SvarSlet

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails