Sider

søndag den 14. august 2011

Ny ryg ønskes

Kan ikke huske om jeg har skrevet om min sølle ryg før. Det hele startede ca et år inden jeg blevet gravid med Trine. Det startede med at jeg har ubehag i balden, som om man trængte til at strække godt ud. Det blev værre og værre. Under graviditeten gjorde alting ondt og intet hjalp. Fik massage, akupunktur, og gik i varmt vandsbassin. I februar fik jeg så overrakt min læge til at give mig en MR-scanning. Summa summarum er at den viste et let sammenfald af de tre nederste lænde tvivler. 1000 x øv. Men nogle lette øvelser gør dog underværker.
Men nu står jeg så i suppedasen igen. Gravid i 4 mdr og for stor til at ligge på min terapibold. Har svært ved at lave øvelser og min mave er allerede rimelig stor og jeg sover elendigt om natten, da det gør ondt at vende sig. Øv øv. Det næste bliver at jeg skal ned i tid på arbejde. Kan sgu ikke holde til.
Så i kan nok se: Ny ryg ønskes

- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails