Sider

lørdag den 17. september 2011

Pakkeleg, vil du være med?

I torsdag kom hele to pakker ind ad døren. Den ene var fra Pia, mum22boys, som havde lånt nogle blade og sørme nok om ikke hun havde gjort lidt ekstra ud af det. Hun havde sent denne super fine hagesmæk med som tak for lån.


Og så har meldt mig til pakkeleg hos Karina, med bloggen viggehønenstankeblog, og se bare en kasse fuld af godter hun sendte.


- sladderblads magneter
- pyntebånd
- cover til topper af nøgle
- the prøver, klistermærker, tilogfra kort
- flotte ørestikker og hårnåle
- magnetbroche, grøn sommerfugles fra Rice.
Der er noget at leve op til.

Vil du være med i pakkelegen skal du blot lægge en kommentar til dette indlæg og de to første vil være med i legen og modtage en gave fra mig.

Reglerne er simple og der er ingen krav til pakkens indhold. Blot at du sender en pakke retur til den du har modtaget pakke af og fører legen videre ved at få to nye deltagere.

- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Det vil jeg være med til :)
    Det er nogle fine ting du har fået dig.

    SvarSlet
  2. Hej sus og Britta. Lyder super. Vil i sende mig en mail med jeres adresse og blog link på Lise-tj@hotmail.com. Glæder mig til at veksle gaver med jer.

    SvarSlet
  3. Lækre pakker, Pia´s hagesmække er total dejlige i brug fordi hun laver dem så lange.
    Knus

    SvarSlet
  4. Dejlig pakke! Jeg sender en afsted til dig på mandag, den er næsten klar nu, men det tog lidt tid at få tingene klar og så gik der lige lidt influenza i den her også.... Men du er ikke glemt! :-) Rigtig god søndag!

    SvarSlet

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails