Sider

fredag den 21. oktober 2011

Svindel med happy ending.

Nu skal i høre en historie og fusk med nethandel med mig som. Hovedperson.
Tilbage i april i år købte jeg hos firmaet lamp2u en lampe og betalte over paypal. Der var maks 3 ugers leveringstid stod der på sitet. Men de 3 uger gik også hurtig. Ja faktisk er der gået 7 mdr hvor jeg i perioder har haft heftige mail korrespondance med firmaet. Den sidste måned havde jeg totalt opgivet at se den lampe og begyndte i stedet at koncentrere mig om at få mine penge retur. Havde fat i paypal som ikke kunne hjælpe mig og tilsidst min bank som ville gøre forsøget. Og lige som jeg idag havde sat mig for at få udfyldt alle formularer omkring min nethandel til banken, ringede posten på døren og havde min pakke under armen. Og min søde kæreste var så flink fluks at hænge den op for mig. Her kan i så se resultatet af 7 mdr venten. Jeg er meget tilfreds. Lampen er en Bestlite BL5.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails