Sider

tirsdag den 29. november 2011

Ej jeg er sur.

Går jo til akupunktur på sygehuset hver uge for at dulme mine smerter fra lænd og bækken og senest også for vand i benene. Nyder at komme der, da man kan ligge på maven på deres briks hvor der er hul i midten. Dejligt.
Idag kom jeg så 10 min for sent af mange grunde men bla også ombygning på sygehuset som gjorde man skulle gå en lang omvej for at tage en anden indgang. Og man kan ikke ligefrem kalde min verdens hurtigste for tiden. Men da jeg endelig kom 10 min forsent blev jeg afvist, hun havde ikke tid mere til mig idag. Da blev jeg sur. På forespørgsel om jeg havde flere tider kunne jeg oplyse at jeg havde en på mandag igen kl 10, men den kunne hun ikke finde i hendes system. Så jeg fik en ny og skal nu yderligere vente længere for at få nåle i igen. Jeg var simpelthen så sur at jeg vente om på hælen uden at sige farvel, hvilket ellers ikke ligner mig. Blev bare skuffet og ked af det og bange for at mine smerter forværres igen. Har ellers lige haft en tålelig week.


Ha' en god dag - Lise

3 kommentarer:

  1. Øv, føler med dig, det er lang tid at vente når man har ondt.

    SvarSlet
  2. ØV for dig, kan godt forstå, det hele lige bliver en smule uoverskueligt. Jeg fik også selv akupunktur ifm bækkenløsning, så jeg kender dine tanker. Der er ikke andet for end at passe på dig selv, indtil din næste tid. Du kunne jo også undersøge, om der er an akupuntør i din nærhed, der kunne hjælpe indtil da - også selvom det så er for egen regning.

    Jeg fik (egenbetalt) akupunktur for at sætte fødslen igang (i Sønderborg) og jeg fødte til termin!!

    Håber ikke dine smerter forværres!

    SvarSlet
  3. Øv, hvor træls for dig Lise. Ja det er ikke sådan med det sygehusvæsen :(
    Sender dig lige lidt positiv energi :)))).
    Stort knus.

    SvarSlet

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails