Sider

fredag den 2. december 2011

2.dec - 10 facts om mig.

Først engang skal i lige så hvad posten alt kom med idag. 2 nye sæt baby sengetøj købt på Trendsales og en gevinst fra en giveaway. Ikke ringe.


Dagens challenge lyder på 10 tilfældige ting om mig.
1. Har termin d 22 januar og er pt plisseret af at gå og ha ondt og synes de sidste 7 uger er total uoverskuelige.
2. Hader at gå med g-streng. Er mere til alm mormor model.
3. Har egentlig ikke nogen specifik livret, nu da jeg tænker over det.
4. Elsker at få noget fra hånden og især se projekter blive færdige. Kan blive lidt høj af det.
5. Elsker at lave og undervise i gymnastik. Det er virkelig der jeg stresser af og har mig tid. Kreatid er også mig tid, men mit gymnastik gør noget andet ved mig.
6. Er meget sparsommelig anlagt. Er slet ikke nærig, men tænker stort set hele tiden over hvad jeg bruger mine penge på og hvad jeg får for mine penge.
7. Prøver på bedste husmor stil at effektivere vores hverdag. Fx lave madplaner. Det lykkedes langt hen ad vejen, men ikke altid.
8. Kan bedst li at gå i flade sko.
9. Tror jeg har prøvet alle hårfarver som findes på frisørens farvekort igennem tiden.
10. Er et B-menneske.

Ha' en god dag - Lise

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails