Sider

lørdag den 31. marts 2012

Mere tøj.. Nu med orange neon

Først denne lækre tunika til Trine, inspireret af pompdelux. Syet i hør og blomstret stof, som har en prik i blomsten som nærmest er neon. Syet med skrig orange tråd. Og ikke mindst genbrug af lynlåsen, fra mine bukser, i ryggen.








Og så blev det også til dette tutu eller tylskørt. Kær barn har mange navne. I neon orange tyl. Har brugt den gængse DIY fra blogland. Har også lovet et til dagplejemorens pige. Så vi skal igang med et lyseblåt.





Mine faste læsere tænker nok:" hun går da helt krea-amok for tiden", men årsagen hertil ef at jeg snart skal ha pakket hele mit krearum sammen og værelserne skal males og nyt gulvtæppet og derefter skal Trine overtage mit krearum til hendes værelse. Så alle de to-dó-projekter jeg har liggende vil jeg se hvor mange jeg kan nå at lave. Efter værelses rokeringen vil mit fremtidige krearum delvis bestå af lidt skabsplads på Magnus's værelse og lån af hans skrivebord de dage han er hjemme hos sin mor. Så jeg skal til at pakke frem og rydde væk når jeg fremover har gang i mit krea-hjørne. Men de skal nu nok gå.

💜 Lise

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails