Sider

mandag den 21. maj 2012

Barnedåb # 6

 Så fik vi dagen overstået. En super dejlig dag med godt vejr og en eksemplarisk dreng. Og her er han i kjolen. Han er sgu for lækker.
 TADAA.... Her er kagen som jeg har knoklet med i tre dage inden dåben. Jeg har lavet mange fejl undervejs og har lært af dem. Har helt sikkert mod på at gå i krig med en ny kage i denne kaliber. Det var super sjovt. Jeg laver et indlæg om kagen med alle links til diverse kageblogs.
Og her er familien så samlet. Magnus står med kanden, fordi han fik lov til at hælde vandet op i dåbefonten og tørre Gustav på hovedet, efter at præsten havde pøset vand på ham.

Gaverne var nu heller ikke værst. Mini Fjällräven, Kaj Bojesen aben, penge, træbyggeklodser, Bobbles, Spisesæt, Bøger og Sigurds Børnebibel + dvd fra kirken.

Dejlig dag vi alle vil huske tilbage på som vellykket og hyggelig.

6 kommentarer:

  1. Hvor er han fin, tillykke med dåben :D

    SvarSlet
  2. Han er da bare r..-lækker Lise :)
    Dejligt at I havde en god dag og jeg er da noget imponeret nu jeg læser at du selv har bikset kagen!!!

    SvarSlet
  3. Nårh... Tillykke med ham! Hvor er han sød og hvor er kagen dog bare flot!!!

    SvarSlet
  4. Skønne billeder af jer allesammen...og sikke da nogle skønne gaver han er beriget med.
    Og kæmpe stor ros til dig for kagen, hold op hvor er den FLOT!!! Jeg lavede også selv dåbskage til Victor (den kan du også se på min blog:-) men den var slet ikke nær så fin som din...og jeg syns endda at det var svært nok endda:-)

    Så godt gået til dig:-)

    Kh. Malene

    SvarSlet
  5. Så fin han er og kagen - hold da op. Den er flot.

    SvarSlet
  6. Tillykke med ham! Hvor så han dejlig ud i sin fine kjole! :)

    Og sikke en imponerende kage! Jeg har tidligere set sådan én på Pinterest, men jeg havde nok ikke forestillet mig, at det var noget, man kunne kaste sig over selv. Men, selvfølgelig, bare fordi jeg ikke kan, betyder det ikke, at du ikke kan... tydeligvis! :D

    SvarSlet

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails