Sider

fredag den 11. maj 2012

Flere års smerte-cirkus forhåbentlig overstået

Igår var jeg ved en behandler og gik hjem derfra med besked om at nu skulle mit problem med smerter fra ballen være kureret. Jeg tør ikke tro på det endnu, men håber det er sandt indtil nu har det ihvertfald virket. I ca fire år har jeg bøvlet med smerter fra balden. Og mine to graviditeter har været et sandt helvede, som dem af jer som følger med på bloggen har læst om.


Jeg har prøvet alt; massage, zoneterapi, kiropraktor, fysioterapeut, lægen... You name it. De har alle opgivet mig. Så får jeg anbefalet ham her behandler en måned inden jeg bliver gravid med Gustav. Og inden jeg får sendt min MR scanning til er det for sendt. Jeg er gravid og må vente 9 mdr inden han vil behandle mig.


Han forklarede hans metode som han kalder Butterfly. Fra ryggen går der nerver ud i balden som ligger helt tæt parallelle med nogle muskler. Og nogle gange efter et knæk i ryggen eller vrid kan disse to smutte ud og krydse hinanden istedet for at følges parallelt. Det han så har gjort ved mig er fysisk at vride dem på plads igen. AV siger jeg bare. Men hvis 2 min smerte og 600 kr kan kurere mig og det jo vand i forhold til hvad jeg har prøvet de sidste 4 år. Jeg håber at det var løsningen. Krydser fingre.

💜 Lise

5 kommentarer:

  1. Må man få navnet på ham behandleren??

    SvarSlet
    Svar
    1. Det hedder Klinik Soling i Sønderborg.

      Slet
  2. håber at behandlingen virker, hvis det gør så må du gerne smide lidt reklame :)

    SvarSlet
  3. Puha, det lyder hårdt. Jeg krydser fingre for, at du er kureret! :)

    SvarSlet

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails