Sider

søndag den 22. juli 2012

Se lige hvad maskinen spyttede ud...

Jeg havde fået afsat Trine hos min søster i går til overnatning, hvilket var hårdt tiltrængt for hendes mor. Så kl 19.30 da Gustav var blevet puttet startede jeg fra en ende på den store bunke jeg har liggende. Noget var klippet andet ikke.

Det blev til et par bukser til Gustav og et par til Trine, hvor jeg ville var inde i hendes skab og finde en hvid bluse og pimpe den med nye kanter og strygestof. Og så fik jeg syet to smække, stærkt inspireret af Linsens, med neon koral tråd. Stakken med smække er dog stadig stor. Skal ha smidt de gamle ud som jeg i sin tid lavede til Trine.

Voila !!!!

4 kommentarer:

  1. Sikke produktiv du har været! Det ser super lækkert ud. :-)

    SvarSlet
  2. Rigtig lækre ting! Er især vild med bukserne med de blå æbler :)

    SvarSlet
  3. Lækre sager din maskine lige spyttede ud :)

    SvarSlet
  4. Nøj hvor er det bare nogle maks lækre ting du har fået lavet!!! Håber jeg selv en dag kan lave ligeså lækre "bløde" bukser til mine kommende små kid :-) (første på vej til december i år :))

    SvarSlet

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails