Sider

fredag den 3. august 2012

Bornholm, Bornholm, Bornholm...

... Du min dejlige ferie ø. Og solskinsøen har den til fulde levet op til. Vi havde booket 4 dage, altså 3 overnatninger, hvilket var hvad der passede ind i vores skema og pengepung. Men vi var alle enige om at en hel uge også kunne ha været brugt. Men det blev ikke denne gang. Men dejlige dage og vi har set en masse, så godt vi nu kunne med klapvogn og små ben. Vi besøgte:

Ekkodalen
Dueodde strand
Joboland (Brændegårdshaven)
Div byer
Vores feriecenter i Allinge (aftenbadning i poolen og legeplads)
Opalsøen (med dk's længste svævebane med hastighed på 60km/t)

Vi bestilte igennem TeamBornholm.dk som har utrolig mange gode tilbud fordelt over hele øen.

Men vi landede igår ved midnat efter et pitstop v min veninde på Frederiksberg til aftensmad. Nu er bilen tømt og støvsuget, taskerne tømt og halvvejs igennem vasketøjet, blomster vandet og der er støvsuget. Nu er det fyraften.

4 kommentarer:

  1. Hvor ser det hyggeligt ud :-)

    SvarSlet
  2. Dejlige billedcollager - det ligner en skøn ferie. :-)

    Får du forresten brugt din ladcykel fra Netto? Jeg overvejer sådan en sag, men er meget i tvivl, da vi har mange bakker i vores nærområde. Så jeg ville så gerne høre fra dig hvordan den er at køre på? ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er utrolig fin. I vores by er der dog meget fladt, så hvis der var bakker ville jeg nok vælge en med 5 eller 7 gear. Min har jo kun 3.

      Slet

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails