Sider

tirsdag den 25. september 2012

Mine madplaner.

Slå et slag forbi min nye side. MADPLANER. Find inspiration. Og har du selv et par links til hvordan man løser den kedelige tjans med at få måltiderne strikket sammen i hverdagene, er du meget velkommen til at sende en kommentar. Jeg står også altid selv og mangler inspiration. Men alle butikskæder har efterhånden en masse opskrifter liggende inde på deres hjemmesider fx, Rema1000, SuperBest m.m. Og ikke mindst nøglehullet.dk. Her er absolut værd at besøge og opfylder alle kravene for at leve sund, samt at jeg kan bruge alle deres opskrifter i mit lille projekt slankekur...

2 kommentarer:

  1. Fik du dig meldt til waight watchers ??

    Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeps Mona. Har været igang i 6 uger nu. Det kan varmt anbefales. Tænker ikke på det som en slankekur, nærmere en kostomlægning. Også er vægttabet jo egentlig kun en gevinst. En øjeåbner på mange punkter.

      Slet

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails