Sider

onsdag den 31. oktober 2012

Min mandag aften...

... Så sådan ud. Var igang inde i værelset bag symaskinen, samtidig med at jeg havde fået installeret ipad'en og så Medical Night. Først Greys vide verden - som var trist og en læge døde. Og selvfølgelig kneb jeg en tåre der bag symaskinen. Bagefter fulgte et afsnit af private practice, hvor der blev født et barn uden hjerne som donerede alle sine organer til andre babyer. Hvis jeg ikke tudede inden så kom tårene ihvertfald væltede nu. Var helt opløst og syningen gik helt i stå. Hvis du også så det kan du måske følge mig. Men Medical Night på Kanal 4 mandag aften fra 20-22 er jeg ihvertfald bag skærmen.

5 kommentarer:

  1. Jeg sidder klar hver mandag og jeg vil også godt indrømme at jeg har stor tudet de sidste to gange!

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at der er flere der ude som trofast ser kanal 4 mandag aften.

      Slet
  2. Genialt... Det skal afprøves, det der med Ipad og symaskine.
    Smil Anja.

    SvarSlet
  3. Har også fået plads til pc'en ved siden af symaskinen, så nu er der mulighed for både syning, msik, film eller fb og blogs på en gang ;-)

    SvarSlet
  4. Hvor er du sød Lise. Dejligt med følelser!
    Forskellen er bare, at jeg har hækletøj i hånden :)

    SvarSlet

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails