Sider

mandag den 3. december 2012

Hjælp søger julekjole.

Har besluttet at jeg vil gøre et forsøg på at sy en jule/nytårs kjole til mig selv. Det er meningen at modellen skal være simpel, uden rynk, store ærmer, nussede detaljer. Har fundet nogle eksempler på at det skal være simpelt. Og så må den ikke være kortere end at jeg kan ha et par leggings inden under og ikke andet. Stoffet som jeg har set mig varm på er fra stof2000 og er tynd voile, som nok kræver at der er to lag i kjolen. Har du et forslag til mønster. Alt modtages. Både ideer til købe mønster og DIY.



7 kommentarer:

  1. Den kjole glæder jeg mig til at se Lise. Jeg er vild med modellen øverst til Venstre.

    SvarSlet
  2. Fedt Lise!
    Jeg var til julebazar på designskolen i Kolding i lørdags, wauw så den fedeste kjole dog i vinterjersey. Så afsted det gik til Stof2000 og fik købt stof, kjolen ligger lagret på nethinden.
    Glæder mig til at se hvad du får syet.
    kh Libbie

    SvarSlet
  3. Hej lise
    En beskrivelse eller et billede af din kropsfacon vil hjælpe lidt :-)
    Hilsen Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Er 175 cm høj. Har lige tabt mig ti kilo så kan nu kalde mig helt normal af bygning. Altså ikke noget der behøver at skjules.

      Slet
  4. Lyder spændende... Jeg kan ikke hjælpe med et mønster, men har forelsket mig i kjolen øverst til venstre. Har du mon et link til den?
    Kh Stine

    SvarSlet
  5. Den første er da total yndlings! Hvor er den fra? :-)

    SvarSlet
  6. Hvor sjovt i alle falder for den samme som mig. Den er fra gina tricot og koster 199,-.. Fandt den på en moderlig. Men da jeg skulle ind og finde den på deres shop, kunne jeg ikke finde den. Den har lynlås i begge raglan-syninger, hvilket er en fed detalje.

    SvarSlet

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails