Sider

onsdag den 16. januar 2013

Byt en lap - stoflapper.

Så er der kommet lapper fra mine bytte makker i hus. Mangler endnu fra to. Men sikke dejlige farver og mønstre der er kommet ind af brevsprækken.

1. Pakke. Fra Lena med bloggen; Mors Tankeblog. Desværre var den pinje kuvert blevet våd i vores postkasse og smittet af på to af stoflapperne. Øv.

2. Pakke. Fra Lena med bloggen; Lærkerier. Nu håber jeg ikke at jeg er kommet til at bytte om på lapperne fra Lena og Sara, da Trine har været en pilfinger.

3. Pakke. Fra Sara med bloggen; bournonville, som er ophavskvinde til denne sjove blog leg.

4. Pakke. Fra Lene med bloggen; Filihunkat. Lene havde svært ved at begrænse sig, så har fået hele 7 lapper samt en lækker hæklet blomst. Skønne farver.

Allerede nu begynder jeg at danne mig et billede af det færdige tæppe. Bliver spændende at få de to sidste lappe-pakker ind ad døren fra sandra og Gitte.







5 kommentarer:

  1. Det er rigtig nok, du har ikke byttet om på dem =)
    Der er mange fine lapper og glæder mig til at se dit færdige tæppe. Jeg mangler stadig at få fra halvdelen, men kan næsten ikke vente på at skulle lege med sammensætningen af lapperne...hi hi =)
    kh Lena

    SvarSlet
  2. Det bliver spændene at se det færdige resultat ;O)

    Mona

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  4. Ser fint ud. Lappelegen er en god ide, selv har jeg desværre ikke tid til at deltage.

    Kh Bodil

    SvarSlet
  5. Den blogleg er ret sjov glæder mig til at se det færdige tæppe

    SvarSlet

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails