Sider

lørdag den 9. februar 2013

Byt en lap - lapper modtaget #3

Tror det bliver de sidste og så bliver tæppet så stort som jeg nu har samlet lapper til. Har nemlig lige gang i rigelig mange lapper, da jeg også er igang med to senge tæpper til et sæt tvillingedrenge. Så når disse tre tæpper er færdig, tror jeg at jeg er helt firkantet i hovedet.

Første pakke - Susan, Annasmorblogger
Anden pakke - Camilla, By Nordgreen

Det sidste billede er en pakke med 30x30 lapper jeg har købt på trendsales. Er de ikke skønne. Skal bl.a bruges til tvillinge tæpperne.





2 kommentarer:

  1. Åh det ser spændende ud, jeg mangler kun få lapper, før jeg kan gå i gang :)

    SvarSlet
  2. Oooh - Want! :) They are so pretty!

    SvarSlet

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails