Sider

onsdag den 6. marts 2013

Nyt tøj til Gustav.

Har bestemt ikke mange penge på kontoen for tiden. Og skat er heller ikke særlig villige til at afgive penge til mig. Så hvis der købes nyt stof til eget forbrug bliver det kun fra restebunkerne i stof og stil. Men denne gang har jeg kunne finde alt i mine egne gemmer. Herhjemme er Gustav ved at lægge alt str 80 på hylden. Så vi må igang med at supplere hans str 86 garderobe op. Her er lidt af det mine kære maskiner har spyttet ud. Et par Chris bukser, syet i petroleum fløjl med neon gul detaljer og to Robin bluser. Begge mønstre fra stof2000.
Og til sidst lige et billede af den pillefinger jeg har herhjemme lige for tiden. Han skal bare ha alt ud af skabe og skuffer. I morges fik han åbnet for den beholder jeg har mel i. Vupti og gulvet var Hvidt.





7 kommentarer:

  1. Jeg er heller ikke gode venner med skat :(
    De VIL bare ikke samarbejde med mig(!) Aner ikke hvad jeg har gjort dem.....
    Men fede ting du trods alt får produceret Lise, synes også det giver en vis tilfredshed at få brugt resterne eller de mere billige stoffer, for vi syer jo til dels også for bare at spare lidt :)
    kh

    SvarSlet
  2. Hvor er det nogle fine ting, du har syet. Jeg er helt vild med jerseyblusen med stjerner og landskaber - skøn kombi. Jeg lagde min - efterhånden - høje jerseybukse op i går, og vil også vil at lave nogle kombibluser. Det er ret fedt når det lige passer med farverne :-)
    Gustav har fundet den spændende skuffe, hva! Det kan give vældig oprydningarbejde hvis man ikke er hurtig nok...
    Kh Line

    SvarSlet
  3. Sikken en skøn udgave af Chris!

    SvarSlet
  4. Åhhh skønne kreationer, Lise.
    Skat var ret god ved mig, men desværre er pengen ikke mærket med "Stoffer", så her bliver der også ryddet op i resterne. Faktisk har jeg fundet noget af Sissel aflagte tøj, og syet det om, til noget som Sofie kan bruge. Det er altså vildt tilfredsstillende, for det er alligevel begrænset havd for får for brugt tøj, så hellere klippe i det og sy det om :)
    Vi ses snart :)

    SvarSlet
  5. Flotte kreationer - lige mig ;o). Det buksemønster må jeg snart få fat i. Jeg vender tilbage, når jeg har overblik over om jeg har nok til ærmer jeg kan undvære at det grå-stjernet ;o)

    SvarSlet
  6. Hvad skal du dog også KØBE nyt tøj for, når du kan lave det så flot.

    SvarSlet

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails