Sider

mandag den 15. april 2013

Google friend VS Bloglovin

Jeg er jo en af dem som vil se at Google friend connect lukker før jeg tror det. Men alligevel har jeg startet på at bruge bloglovin som er en fantastisk app på min telefon. Men når jeg læser blogs på denne måde er det en tak mere avanceret at få lagt kommentarer. Synes nemlig også selv jeg har kunnet mærke på mine indlæg at der er dalende antal kommentarer efter at Google-rygterne har svirret. Jeg prøver så vidt muligt at kommentere i det omfang jeg plejer. Men er istedet blevet fuldstændig bidt af instagram.
Har du også kunnet mærke det ?

8 kommentarer:

  1. Google friend connect lukker ikke ,det er google reader der lukker :)


    SvarSlet
    Svar
    1. Undskyld jeg roder rundt i navnene, men pointen er bare at bloglovin ikke ligger op til at man lægger en kommentar.

      Slet
  2. :-) jeg har ikke opdaget de store forskelle i måden at kommentere. Men jeg savner at kunne se hvem der følger med via bloglovin

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det kunne være rart. Måtte gerne efterligne instagram noget mere.

      Slet
  3. Hvordan synes du det er anderledes at kommentere? :-) Jeg har ikke bemærket nogen forskel der. Men jeg har problemer med at åbne links hvis jeg læser gennem bloglovin

    SvarSlet
  4. Jeg har vidst ikke været for god til at formulere mig. Men som du selv skriver er det svært at åbne links igennem bloglovin og dermed går der mange kommentarer tabt når flere og flere læser blogs via denne vej. En skam. Håber de forbedrer deres program.

    SvarSlet
  5. Ja jeg har den samme fornemmelse. Har forsøgt mig med blogloving, men tror bare jeg fortsætter som jeg plejer. Jeg følger med via blogger

    SvarSlet
  6. Som jeg også skrev på Instagram, så synes jeg desværre også, at jeg har mistet en del kommentar efter at flere læser blog via bloglovin, hvilket jeg synes er rigtig ærgerligt. Jeg forsøger selv stadig at ligge kommentar på andres blog, da jeg selv ved hvor meget det betyder, at andre lige gider at lægge en lille hilsen på ens indlæg. Det er jo samtidig det der gør det lidt hyggeligt at blogge;-)

    SvarSlet

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails