Sider

onsdag den 10. april 2013

I have a Dream...

... Om at jeg engang skal have mig en lille knaldhytte af et sommerhus. I min drøm og børnene nogle år ældre. For så kunne man tage i sommerhus for at slappe af og ikke jagte små terrorister med lortebleer. Min kæreste er også fuld ud med på ideen. Og gerne et håndværker tilbud så han har lidt at tømre med. Han savner af og til sit håndværk. Så indtil tiden er moden til et sommerhus, drømmer jeg, kigger priser, suger til mig fra boligmagasinerne som så småt har artikler om udeliv og heriblandt sommerhuse/kolonihaver. Jeg tænker at det skal ligge inden for en radius af 20-30 km fra os, så man også kan sove i huset og tage på arbejde derfra.
Men jo mere jeg snakker om min drøm, jo mere glæder jeg mig.
... I have a Dream - that one day.....





2 kommentarer:

  1. Det er en dejlig drøm - og siger man ikke at hvis man ønsker sig det nok, så bliver det til virkelighed :-)

    SvarSlet
  2. Ja Lise, jeg er og bliver en drømmer. Elsker at "drømme hen" og forestille mig hvordan manden og jeg sidder i vores sommerhus (der er en frentidsplan) med alle vores børn, børnebørn og nyde livet :D HA ja, men jeg drømmer om det!
    Jeg har en skrap bog med al mulige ideer til al li fra hvordan sommerhuset skal se ud til hvilke kopper der skal stå på morgenbordet :)
    Drøm du bare videre, så bliver det virkelighed en dag.
    Smil herfra

    SvarSlet

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails