Sider

mandag den 6. maj 2013

Kreation til mig #1

Som skrevet i mit tidligere indlæg på bloggen, har jeg givet mig selv en lille sy-udfordring. Nemlig at sy noget tøj til mig selv og vel og mærke gå i det efterfølgende. Der er valgt 3 kreationer til en start og her er den første som blev færdig i går da Lena, med bloggen Morstankeblog, og jeg havde sat hinanden stævne med vores symaskiner.

BUKSEDRAGT:
Mønster: stof of stil.
Stof: Sort økologisk jersey fra stof og stil.
Mangler pt kun en hægte bagpå ryglukningen.
Den sidder super godt og er maks behagelig at have på. Skal helt sikkert gentages igen.





 Og her er krea-rummet hos Lena in-action. Dejlig udestue, som giver mig associationer til min egen lille sommerhus-drøm. Lena lånte min over-locker. Hendes mand blev hidkaldt og vi prøvede ihærdigt at overbevise ham om at det var et most-have. Tak for en hyggelig dag Lena.



5 kommentarer:

  1. Så lækker. Og hvor ser du bare godt ud, Lise!

    SvarSlet
  2. Hvor er du sej! Du ser smækker lækker ud :)
    Hvor hyggeligt med sy-klub med Lena, dejligt at dele krea...
    Smil fra Pia

    SvarSlet
  3. Du er så hot, søde. Jeg skal helt sikkert også have lavet en på et tidspunkt :) Og selv tak for en super hyggelig dag i "mormors kolonihavehus" ha ha :D
    Knus

    SvarSlet
  4. Hvor er den fed - den er jeg sikker på du bliver glad for. Det lyder rigtig hyggeligt.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  5. Det er en dejligt buksedragt du har syet. Og det er en super god udfordring at sy til sig selv! Din jakke er også rigtig smart. God fornøjelse med dit næste projekt ;-)

    SvarSlet

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails