Sider

torsdag den 6. marts 2014

Februar - 12 months of knitting

Så er vi så kommet til Februars strikkeprojekt i strikkeudfordringen 12 months of knitting; 12mok.
Alle ender blev hæftet lige præcis d 28 feb. Så nåede det akkurat i februar måned, til trods for en masse sygdom. Da ærmerne var strikke kunne jeg dog allerede ane at den blev nok for lille. Så besluttede mig for at strikke den færdig og sælge den. Og tror jeg har fået den solgt til min veninde. Hun skal dog lige prøve den først. Så må jeg ha strikket en mere på en pind større. Denne er strikket på 5,5, da strikkeprøven passede med dette. Men i bagklogskabens lys skulle jeg bare have valgt pind 6 så der også stod i opskriften. Opskriften er fra bogen: Suveræn strik af Lene Holme Samsøe. Selvom den ser svær ud er den utrolig nem. Der er kun retmasker hele vejen igennem og enkelte slå-om-masker.
Projektet for marts måned er lille og meget overskueligt. Så håber at være tidlig færdig for evt at få denne trøje på pindene igen.

2 kommentarer:

  1. Hvor er den dog imponerende flot!
    Det ville være et årsværk - hvis ikke et livsværk - for mig ;o).

    SvarSlet
  2. Hvor er den FLOT. Ærgeligt at du ikke kan passe den, men skønt at den lander hos en tæt på :-)

    SvarSlet

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails