Sider

tirsdag den 5. august 2014

Så skal der tælles point igen...

Har nydt to dejlige ugers ferie sammen med min familie, hvor der er blevet givet gas med alkohol, grillmad og is og søde sager. Dog skal de to uger alene ikke have skylden for at der er røget et par kilo på vægten igen. Men nu er det ca 1,5 år siden jeg sidst tog den store tur og tabte mig 14 kilo på ca 6 mdr. Denne gang siger jeg farvel til 4 kilo. Håber jeg. Dog er det meget sløjt på motionskontoen, da jeg har et knæ der driller og gør ondt stort set hele tiden. Håber dog snart at det kommer på plads, da gymnsatiksæsonen starter lige om lidt. Jubii.
Nå men start vægten blev målt i morges. og så må vi se hvornår vi rammer målet. Så fra imorges stod den på havregrød. Gustav synes det var så godt at jeg også måtte lave en portion til ham.


1 kommentar:

  1. Hep hep hep - jeg mangler 5 kg for at nå mit mål, men vægten har stået stille siden midten af maj (fordi jeg ikke gør noget for at tabe mig). Nu er ferien slut og jeg skal også snart i gang igen.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails