Sider

onsdag den 3. december 2014

2014 - 12 months of knitting.

Hele 12 måneders strik blev det lige knap til trods store ambitioner da jeg i januar tog udfordringen op og meldte mig til denne strikkeudfordring. Men 9 projekter er der dog gledet af pinden, hvilket er total vildt, da jeg er den store strikkehaj. Ja - jeg kan finde ud af at strikke, men det har ikke været min store passion. Men jeg må sige at jeg er blevet mere tændt efter denne omgang. Og jeg er bestemt også blevet mere strikkekyndig. Har stiftet bekendtskab med, hulmønster, spiralstrik, vendestrik, flotte sidesømme, engelske opskrifter, og meget mere. Og her er så den samlede herlighed for 2014…. Er sgu en stolt strikker…...
Har du set at jeg har sparket en ny udfordring for 2015 igang på IG - 
12 months of crochet
#12monthsofcrochet
#12moc
Læs mere herom på bloggen imorgen eller besøg mig på IG - @savvaerksvej

2 kommentarer:

  1. Det er nogle rigtig flotte ting, du har fået fremstillet! Wauw!

    Jeg har set din udfordring på IG, og jeg overvejer kraftigt at være med!

    SvarSlet
  2. Det er virkelig nogle flotte ting du har lavet... så sejt! :)

    SvarSlet

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails