Sider

lørdag den 2. maj 2015

Mit dele-krea-værelse.

Som nogle ved deler jeg jo værelse med min bonus søn som er hos os hver anden weekend + ferier. Aftale med ham er at jeg skal ha ryddet værelset komplet op til fredag eftermiddag. Og det overholder jeg altid. Men så snart han er hjemme igen springer der igen en bombe og projekterne flyder rundt. Senest har jeg jo anskaffet med en coverpro maskine. Det krævede en komplet omrokering af mit kreaskab, så der kom plads på hylden til tre maskiner på rad og række. Er vældig fornøjet med resultatet. Og til alt det løse kom der også en skuffe i skabet. Tænker på at købe krydderi-bakker i IKEA til at ligge overlock-spoler i. Men altid dejligt at komme til bunds i kaos. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails