Sider

søndag den 11. oktober 2015

Kids Month 2015 - Tema 1 UP-DATE

Så er første tema i Kidsmonth 2015 slut, og det er tid til at gøre status. Derfor kommer der her lidt glimt af hvad der er sket hos alle deltagerne. Kig forbi dem for at se alle deres indlæg og øvrige billeder. Det har indtil videre været en fornøjelse at stå bag ved Kidsmonth og glæder mig bare til at følge med resten af måneden…


Helena
IG @helenasolskin 

Julie

Liv
 /Min skæve Vinduesplads til Verden / 

Boldreels kreative hjørne
www.boldreel.blogspot.com

ByFonna
Anita - Photomusen

IG: @anitavolkmann

Vannis Verden
Ig:@vannisverden

Stine
IG: @by.betty

Sofie
IG: @sofiedanoe

Anja
IG: @anjahjorth80

Elena
@cupcakebyme

Anne

Charlotte

Hanne
@hannemusen

Laila
@hyggemors

MicaMaria
@mica.maria

Jean
 
Christina
carlaogkrudtuglen.blogspot.dk/
@christinaellemo

2 kommentarer:

  1. Mega fedt med sådan et tilbageblik på ugens kids Month indlæg. Så finder man jo hurtigt ud af, hvilke indlæg, man har glemt at læse;-)
    Tak endnu engang for et super fedt initiativ.

    SvarSlet
  2. Jeg har også postet en del af det jeg har lavet til min børns værelser, men vist glemt at tilmelde mig:) kig gerne forbi

    SvarSlet

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails