Sider

søndag den 18. december 2011

35+1

Idag er jeg i uge 35+1. Nøjagtig samme dag er Trine blevet født, altså 5 uger for tidlig. Sådan så hun ud dengang.


Så nu er jeg bare super spændt på hvordan det skal gå denne gang. Har nogle dage virkelig mega ondt i denne tid. Så synes efterhånden at det her graviditets halløj godt må tage en ende. Har nu også været sygemeldt i 4 mdr. Så nu glæder jeg mig bare til at se ham her.


Er ikke super klar, med alt pakket og klar ned til mindste detalje, men klar nok til at skulle tage afsted på sygehuset i morgen. Vi fik også lige adviseret vores nærmeste familie om at tage deres mobiler med ind til sengen indtil jeg har født. For hvis min kæreste er på arbejde kan jeg være uheldig at der går lidt inden han kan være hjemme.


Ha' en god dag - Lise

1 kommentar:

  1. 35+1, ja jeg kan godt huske dagen for næsten 2½ år siden :) Men klem du bare ballerne sammen lidt endnu denne gang.
    Knus

    SvarSlet

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails