Sider

mandag den 2. november 2015

KIDS MONTH 2015 - UPDATE

DET VAR ALT FOR #KIDSMONTH2015 DENNE GANG. TROR GERNE JEG SØSÆTTER ENDNU EN OMGANG NÆSTE ÅR. PRØVER AT LAVE NYE TITLER PÅ TEMAERNE. 
MEN HER ER ALLE DE GÆVE BLOGGERE OG INSTAGRAM-BRUGERE SOM HAR VÆRET MED TIL AT SKABE KIDSMONTH. LOV MIG AT KIGGE FORBI DEM ALLE. JEG HAR JO BLOT FREMHÆVET ET UD AF MANGE BILLEDER. DER ER MASSER AF INSPIRATION AT HENTE…. TAK FOR DENNE GANG - OG GOD FORNØJELSE…

SE OGSÅ MED PÅ INSTAGRAM HER:
#KIDSMONTH2015
#KIDSMONTH2015ACCESSORIES
#KIDSMONTH2015BØRNEVÆRELSET
#KIDSMONTH2015BØRNETØJ
#KIDSMONTH2015BØRNESTRIK

@dethyggeligt


@brineh


@helenasolskin


@anjahjorth80


@anitavolkmann



@fruenpaagaarden



@laerkerier

@bimse79

@dinandehn

@brexen

@linegade


@by.betty


@for_enden_af_regnbuen

@sofiedanoe







@josejullemor

@jeansjeans

vonmoranville
@vonmoranville

Bemydragonfly
@rikkeankerstjerne

@hannemusen


KreativePips
@pialindehoej

Hyggemor
@hyggemors


 knitmandu.com 
@ingridcph

6 kommentarer:

  1. Tak for et super initiativ og en rigtig fin måned! Ville så gerne have lavet meget mere - men tiden og sygdom kom i vejen! Vil elske en revanche næste år :)

    SvarSlet
  2. Kære Lise.
    Det har virkelig været fedt at være med og samtidig synes jeg, at det har givet et lille skub i blogland. Tak fordi du tog initiativ til det.
    Mvh Helena

    SvarSlet
  3. Det har været skønt at læse med på alle de fine indlæg! Tak for det :-).

    SvarSlet
  4. Tak for initiativet og god indsats! Og på gensyn ;)

    SvarSlet
  5. Tak for et godt initiativ! Det har været spændende at følge med.

    SvarSlet
  6. Hej Lise jeg vil lige undskylde jeg ikke har bidraget med mere, troede ikke jeg fik mig meldt til i rette tid.
    Men fantastisk initiativ, som jeg meget gerne vil støtte op omkring en anden gang :-)
    Og skønt at blive inspireret af nogle nye blogs.
    Kh Nanna

    SvarSlet

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails