Sider

fredag den 13. juli 2012

BM: Værelsespræsentation - Magnus

Her er et par billeder af hvordan en 9-årigs værelse ser ud hjemme hos os. Nu da vi var igang Trines værelse tog vi også Magnus's værelse med at fik nye gulvtæpper på i begge rum. Og da Magnus er ved at blive en lille teenager trængte hans værelse også til en opgradering. Så der er købt ny seng, som kan trækkes ud, og et nyt skrivebord som han deler med mig. Aftalen er at når han er hjemme ved hans mor må jeg bruge hans værelse. "Men Lise, der skal være ryddet op når jeg kommer". Derfor har jeg også den ene halvdel af det dobbeltsskab som står på hans værelse. Det er så alternativet til at mit kontor er blevet sløjfet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails